Повернення товару
Згідно із законом України, є 2 причини, за якими Ви можете повернути товар. Перша - це товар неналежної якості. Друга причина - товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил або договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Способи повернення товару
Через відділення або кур'єра кур'єрської служби: Укрпошта або Нова Пошта. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. Якщо Ви відправляєте невідповідний товар з регіонів, Ви повинні відправити товар відправнику без післяплати. Це робиться, щоб уникнути шахрайства з боку клієнтів. У нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар. Після того, як ми приймемо товар в офісі, перевіримо комплектацію і визначимо причину відмови від товару, ми повернемо Вам ваші гроші зручним для Вас способом. Гроші за доставку ми компенсуємо тільки в разі заводського браку. Якщо Ви повертаєте нам товар, який Вам просто не сподобався, за пересилку товару платите Ви.
Способи повернення грошей
На банківську карту Якщо покупка була оплачена банківською картою, ми повернемо на неї гроші після отримання товару протягом 3-5 робочих днів.